Powered By Blogger

Saturday 2 April 2011

Pembekal alat tulis dan kelengkapan pejabat

Salam 1 malaysia kepada semua pengunjung blog saya nie.saya nak ucapkan ribuan terima kasih kepada anda semua kerana sudi meluangkan sedikit masa untuk melihat blog saya nie.Pada kesempatan ini,saya nak memperkenalkan perniagaan saya kepada anda semua.saya merupakan pembekal alat tulis dan kelengkapan pejabat seperti mesin fotostat pelbagai model.syarikat saya juga berdaftar dengan kementerian kewangan malaysia.Syarikat ini beroperasi di Taiping Perak. Harga yang ditawarkan amat berpatutan kepada semua golongan.selain itu juga kami turut menyediakan perkhidmatan sewaan mesin fotostat.Sokongan dari anda semua saya dahulukan dengan ucapan Bilion terima kasih.Jika berminat sila hubungi saya.

No comments:

Post a Comment